dimarts, 31 de desembre del 2013

Tancament de bloc

Benvolguts,


Ja han passat més de tres mesos des d'aquell primer dia d'universitat, i avui dia 31 de desembre del 2013 puc dir-vos que els he gaudit molt.

Han estat tres mesos plens de coneixements i experiències noves, no totes fàcils, però de les quals, la majoria he pogut ensortir-me'n.


De l'assignatura de Comunicació Oral, Escrita i Digital (COED) destacaria diversos punts:

Primer de tot, he trobat magnífica la lectura de "Com parlar bé en públic". Trobo que qualsevol persona, treballi en l'àmbit que treballi, n'hi hauria de fer un cop d'ull, ja que, vulguem o no, tots fem petits discursos orals dia a dia.

Seguidament, m'agradaria destacar dos blocs que vam treballar: la descripció i el procés de composició escrita. Tots sabem què és una descripció, però molts cops no apliquem els coneixements bàsics de com fer-la. A més a més, cal recordar que no només és una descripció un text escrit que descriu una persona, animal o cosa, una descripció és pot fer de moltíssimes maneres. Pel que fa al procés de composició escrita, opino de manera molt semblant a la redacció, no són passos difícils, però cal tenir-los sempre presents a l'hora d'escriure.

Finalment, i pel que fa a l'assignatura en general, vull afirmar que ha estat una matèria molt enriquidora pel que fa al meu futur i crec que li he pogut treure molt de rendiment.



Per altra banda, pel que fa a l'assignatura de Gestió de la Informació i TIC (GTIC), puc afirmar que no ha estat una assignatura fàcil per mi. Hem treballat moltíssims programes, els quals la majoria eren nous per mi, i això ha fet que hagués de treballar força. No obstant, n'he tret molt de profit, ja que opino que alguns dels programes hem seran de gran utilitat als pròxims mesos a la Universitat i també en un futur.

M'agradaria destacar programes com el Google Drive, que m'ha agradat molt utilitzar-lo ja que ens aporta una facilitat a l'hora de realitzar treballs amb els companys.
També m'ha agradat treballar amb el Prezi, ja que m'ha ensenyat que no sempre les presentacions s'han de fer amb Power Point.

Per últim, m'agradaria destacar la Viquipèdia, ja que és una enciclopèdia que jo sempre havia opinat que no era gens segura. En canvi, aquest any m'han ensenyat que m'equivocava, i que podem buscar amb total confiança informació allà.


Per concloure aquesta última entrada, dir-vos que trobo que aquest mòdul és molt útil fer-lo el primer semestre de primer, ja que, són dues assignatures que en un futur les podrem aplicar molt sovint.


Moltes gràcies per tot, i espero que el meu bloc us hagi estat de gran utilitat.


Ingrid.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada